Obroni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Obroni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Obroni

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal!!
Het is hier geweldig! Ik zit nu in een internetcafe van vodafone (haha). Ik heb maar een kwartiertje dus ik kan het niet per dag doen maar ik probeer de belangrijkste dingen.
Ik leef op een complex met 17 anderen vrijwillgers!! Uit Denemarken, Canada, Frankrijk, Belgie en de USA!
Het eten is geeeeeweldig, de host familiy is zo lief! We eten veel lokale dingen.. .Ik heb er veel foto's van gemaakt maar het uploaden lukt even niet.
"s ochtends werken vier uur lang bij een school waar we muren metselen, cement maken is ongelooflijk zwaar haha maar het is luek om te doen!! Alle kindjes moedigen ons aan.
Om 4;00 uu rgaat hier op het complex een enorm alarm af, een radio ofzo en alle dieren gaan schreeuwen Verschrikkelijk haha. Overal leven leuke dieren, iedereen heeft geiten, kippen en biggetjes.
\s middags doen we op een andere locatie allemaal leuke activiteiten met leuke kinderen van 5 tot 8 jaar. Maar de kindergarten is er ook en ze noemen je allemaal OBRONI.

Ik moe tnu snel gaan, dit was een van m'n slechtste blogs ooit geschreven maar ik leef dus nog!!

Dikke kusjes

  • 19 Juli 2014 - 15:16

    Patrick En Marjolein:

    Lieve Merel,
    Zo te lezen heb je het (behalve 'smorgens om 4.00u haha) enorm naar je zin! Jullie hebben een stevig programma, hoor! Wat leer je veel nieuwe mensen, gewoontes en gebruiken kennen. En wat zullen de kinderen het fijn hebben met jullie!
    Wij vonden dit een zeer goed blog, we begrijpen alles ;-)
    Veel plezier en werkse verder! Dikke knuf! Patrick en Marjolein.

  • 21 Juli 2014 - 19:20

    Chris En Joris:

    Lieve Merel,

    Super chill. Goed dat je daar hard moet werken! Dat verdien je!!!!
    (Woorden van Joris ) Ik (chris) vin het super tof dat je het doet. Wel een beetje jammer dat ik Nou jou plek in Italië moet vervangen. Als je terug komt is Joris helemaal goed opgevoed. Joris zou het niet zeggen maar hij mist je mega erg. We missen je trouwens allemaal!! Veel succes daar!! Groetjes en Xjes van Joris en Chris

  • 24 Juli 2014 - 22:23

    Fam. IJszenga:

    Ha die Merel,

    Mooi dat je je inzet daar in Ghana EN er ook plezier aan beleeft !!!!
    Hoop dat je wel vaak naar het internetcafé kunt.....zodat wij je verhalen kunnen lezen :-)

    Veel warme groeten uut Grunn, Jelte & Gera, Judith, Tjeerd

  • 27 Juli 2014 - 22:11

    Oma En Opa Polhuis:

    Lieve Merel, hartelijke groeten van ons. Nog veel plezier en tot ziens. Groetjes en liefs van ons en Chiara.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 73386

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: