Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Morgen zal ik dan eindelijk naar Ghana afreizen om een maand lang vrijwilligerswerk te gaan doen, WAAAH. Via deze blog wil ik jullie graag (proberen) op de hoogte te houden van mijn (vette, spannende en onbeschrijflijke) ervaringen!

De eerste twee weken zal ik verblijven in een gastgezin in Akuapem Hills, in het dorpje Kwamoso. Dit is een kleine gemeenschap dat erg primitief leeft.. Ik ben benieuwd. Geen stromend water, maar een emmer!
Ik zal daar een deel van de dag een school gaan opknappen en in de middag sociale activiteiten gaan organiseren voor de lieve kindjes.
De laatste twee weken zal ik in Cape Coast verblijven bij een, ik geloof, een iets minder primitief gebeuren! Daar zal ik waarschijnlijk een weeshuis gaan opknappen en ook weer leuke activiteiten gaan doen met de kinderen!

Afgelopen dinsdag heb ik de groep Nederlanders ontmoet waarmee ik het avontuur ga beleven! Super leuke groep!

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar hun leefomstandigheden en hun gewoontes.. naar het eten!! Ben ik heel erg benieuwd.. Ik heb voor de zekerheid maar wat mueslireepjes in mijn koffer gedaan.

Voor het eerst van mijn leven heb ik mijn koffer al meer dan 12 uur van te voren helemaal ingepakt!! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Merel



  • 11 Juli 2014 - 20:53

    Kayleigj:

    Heeey Merel,

    Heel veel plezier in Ghana!

    Kus,

    Kayleigh en mijn familie (Jan, Monique en Youri)

  • 12 Juli 2014 - 10:07

    Kevin:

    Lieve Merel,

    Super vet dat je dit gaat doen, ik wens je heel veel plezier!


  • 13 Juli 2014 - 21:08

    Marly En De Rest Van De Familie:

    Heel veel plezier, succes en vooral genieten

  • 15 Juli 2014 - 14:12

    Annemiek:

    Hoi Merel,

    Ik wens je een hele mooie reis toe. Heel veel plezier!

    Groetjes Annemiek

  • 15 Juli 2014 - 14:12

    Annemiek:

    Hoi Merel,

    Ik wens je een hele mooie reis toe. Heel veel plezier!

    Groetjes Annemiek

  • 16 Juli 2014 - 21:36

    Patrick En Marjolein:

    Hoi Merel,
    Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe omgeving? En hoe is het eten? Hoeveel muesli reepjes heb je al op? ;-)
    We hopen dat je het naar je zin hebt en wensen je een fijne tijd!!
    We kijken elke dag op je blog en begrijpen dat internettoeggang niet zo makkelijk gaat daar.
    We zijn supertrots op je!!!
    Groeten en dikke knuf! Patrick en Marjolein.

  • 17 Juli 2014 - 18:23

    Mama En Noukie:

    Dag lieve Merel,
    Als je dit leest heb je internet! We hopen dat je het naar je zin hebt en kijken uit naar je verhalen. Heb je al blaren op je handen van het klussen? We hopen dat je ervan geniet! En dat je je snel een beetje thuis voelt in de groep en het werk.
    Heel veel liefs en plezier, dikke knuffel Mama en Noukie

  • 19 Juli 2014 - 14:33

    Ina Maters:

    Lieve Merell

    Wat fijn dat we op de hoogte blijven van je verblijf. Volgens je mailen heb je het wel naar de zin. Je bent daar dus bouwvakker/metselaar hahhahah! zware arbeid. Is het daar warm? Hier 33*. We vinden het wel knap dat je dit doet. Vol spanning wachten we op het volgende verslag. Heel veel knuffels Opa en Oma Wijchen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 73389

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: